Ovesno-špaldová kaše s Gainerem a banánem

22.04.2013 11:37

Taková moje verze kaše s kakaem...tohle je ale mnohem lepší :) Je to trochu ošemetné to rovnou vařit s tím Gainerem, docela se připaluje, takže se to musí neustále míchat ale tak to těch pár minutek vydržim :) 

Já používám tenhle Gainerhttp://www.fitness-produkty.cz/katalog/sacharidy/2421/laktofit-15-gainer-regeneration-1500g.html

...měl by se používat po těžším tréninku jako prostředek regenerace ale já si ho občas přidám třeba do kaše nebo jogurtu, ono se nic nestane pokud se občas přidá jen tak do svačiny nebo snídaně aniž bych před tím měla trénink...a hlavně mi nahradí kakao :D :)

Na co jsem také poslední dobou přišla, že mi hrozně chutná když si banán rozmačkám a rovnou tu kaši vařím i s tím rozmačkaným banánem...vznikne pak daleko lepší kašovitá konzistence a ta kaše je ochucená do sladka všude a ne jenom tam kde je zrovna kousek banánu nakrájenýho :) Můžete to tak taky zkusit :)

 

 

Ingredience

  • ovesné vločky 30g = 445 KJ
  • špaldové vločky 30g = 444 KJ
  • odtučněné mléko 175ml = 274 KJ
  • Gainer (Laktofit 15) 15g = 243 KJ
  • banán 50g = 193 KJ

   = 1599 KJ

Postup

Nejprve si odvážíme vločky a zalijeme mlíkem.Dáme vařit a přisypeme Gainer - já to vařím už s ním, ještě jsem nezkoušela ho tam dosypat až když to je hotové. Když to budete vařit s Gainerem tak to pořád míchejte jinak se vám to připálí. Já to dělám tak že si tam nasypu jak Gainer tak i rozmačkaný banán takže mi z toho vznikne opravdu hustá kaše ale chutná to skvěle. Necháme to chvíly povařit a můžeme podávat.

 

Dobrou chuť :)